Dec 14, 2012

openSUSE Forums: Ik zoek storings/onderhoudssoftware

openSUSE Forums
openSUSE Forums
Ik zoek storings/onderhoudssoftware
Dec 14th 2012, 07:27

Ik heb een vraagje.

In het dagelijks leven ben ik een storingsmonteur, in een productiebedrijf.
In deze crisis wil het bedrijf de kosten van onderhoud in kaart brengen.

Voor Windows is er best wel software te vinden voor het bijhouden/in kaart brengen van storingen/onderhoud binnen een bedrijf.
Het softwarepakket van Windows zit: storingsregistratie, onderhoudsschema maken, en een database waarin de voorraad staat van aanwezige reserverondedelen.
Nu vroeg ik mij af of er ook van dit soort softwarepakketten in Linux te vinden zijn.
De pakketten die draaien onder Windows zijn namelijk erg duur.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

No comments: