Feb 16, 2013

openSUSE Forums: Geen beeld live KDE

openSUSE Forums
openSUSE Forums
Geen beeld live KDE
Feb 16th 2013, 09:58

Goede morgen,

Ik wil graag openSuse gaan proberen en heb dus de KDE live CD versie 12.2 gedownload. Deze boot netjes en in het Grub menu kan ik netjes de taal aanpassen etc. Als ik dan de Live sessie wil starten gaat hij netjes de Linux kernel laden en wil vervolgens booten. Echter vanaf dit moment blijft mijn beeld zwart.

Ik kan zien dat de WLAN driver geladen wordt en het geluid hoor ik ook.

Ik heb een HP Pavilion g6 met AMD A8 en Radeon HD 7640G.

Heeft iemand een idee om dit probleem op te lossen? Ubuntu Live cd draait wel gewoon.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

No comments: