Jan 10, 2013

openSUSE Forums: welcome to mantis - faild στην εκκινηση

openSUSE Forums
openSUSE Forums
welcome to mantis - faild στην εκκινηση
Jan 10th 2013, 08:12

εχω ενα ανεξηγητο προβλημα θα το πω! ειχα να μπω στα suse 4-5 μερες και χθες που πηγα να μπω μου εβγαλε μαυρη εικονα με πρασινα γραμματα ελεγε opensuse welcome to mantis αυτο σαν εικονα εκκινησης αλλα κολουσε εκει πατησα esc να δω που κολησε ηταν σε ενα δισκο η τελευταια γραμμη, μετα απο λιγο μου εβγαλε να δωσω κωδικο για να συνεχισω με γραμμη εντολων οπου μου προτεινε να γραψω systemctl default οπου και εδωσα πηγε να ξεκινησει βγαζοντας την κανονικη εικονα πριν την εισοδο αλλα κολαει και πατωντας παλι esc ειχε αυτα τα τελευταια ολα faild παραθετω εικονα ελπιζω να φαινεται τιποτα ειναι απο κινητο!
http://img10.imageshack.us/img10/337/dsc0053jyj.jpg τι σκατα επαθε και τι μπορω να κανω? προσπαθησα να μπω με recovery αλλα μου τα εβγαζε αλαμπουρνεζικα οποτε δεν προχωρησα! επιση να πω οτι σε καποια στιγμη πατησα και sudo startx και με εβαλε σε μια συνεδρια αλλα οχι στην δικια μου και απο οτι ειδα κουτσουρεμενη! ευχαριστω!

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

No comments: